Politica de retur

INFORMATII PRIVITOARE LA RETURNAREA PRODUSELOR

Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris, prin completarea Formularului de Retur Produs, pe vânzător că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Dupa completarea Formularului de Retur Produs, asteptati sa va contactam prin e-mail pentru stabilirea detaliilor cu privire la procedura de retur.

 Returnarea efectivă a produsului se efectueaza prin orice firma de curierat ( exceptie GLS, NU se pot returna coletele prin GLS, deoarece nu lucreaza cu persoane fizice, ci doar cu persoane juridica in baza unui contract) cu condiția ca produsul sa fie în aceeasi stare in care a fost livrat (fara a fi deteriorat sau purtat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte).

 Contravaloarea mărfii returnate, fără întarzieri nejustificate și în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a renunța la cumpărare se va plăti prin virament bancar.

 Firma are dreptul la revendicarea restituirii pagubelor provenite din folosirea necorespunzătoare a produselor. Nu aveți posibilitatea de a schimba produsul personal din motive care nu sunt în responsabilitatea Anad Shapers S.R.L.

In cazul in care vi s-a livrat alt produs decat cel comandat* sau produsul prezinta defecte*, va rugam sa ne contactati in maxim 24h pe email la adresa anadshapers@gmail.com pentru a remedia aceasta neplacere.

 *(in cazul unui produs defect sau trimis gresit) *Pentru inlocuirea cu un produs nou sau rambursarea banilor, taxa de transport va fi asigurata de de-slabit.ro.

 In cazul unui schimb, pentru ca marimea a fost selectata gresit sau produsul a fost selectat gresit (schimb de marime, schimb cu alt produs) taxa de transport o sa fie achitata de catre client!

 * ARTICOLELE DE LENJERIE INTIMA NU SE SCHIMBA (CHILOT, SUTIEN, BODY, COLANTI TALIE DE VIESPE, COLANT/PANTALON MODELATOR ETC)

 Taxa este de 30 lei pt un schimbul de produse. Schimbul de produse se efectueaza prin GLS.

 In cazul unui retur de produs, urmatoarele cerinte sunt obligatorii:

 - Produsul trebuie sa fie returnat in aceeasi conditie in care a fost primit, sa nu prezinte urme de folosire, uzura sau murdarie, ambalat intr-o punga de protectie;

 - Returnarea produsului se face doar prin intermediul firmelor de curierat (orice firma de curierat) iar plata transportului este achitata de expeditor (client).

- Returnarea sumei se face DOAR prin transfer bancar, prin urmare IN COLET trebuie pus un bilet pe care este scris COD IBAN*, BANCA, NUME SI PRENUME TITULAR, NUMELE PE CARE ESTE FACUTA COMANDA. Aceasta metoda de rambursare a banilor este cea mai rapida si sigura. Returnarea banilor se va efectua in termen de 14 zile lucratoare de la primirea si verificarea coletului.

 Banii se returneaza doar pentru produse, nu si pentru transport.

 *contul poate fi pe numele altcuiva

 Conform Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr 34/2014, art. 16 pct. e) – se excepta de la dreptul de retragere furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator – cu alte cuvinte, din motive de igiena NU SE ACCEPTA PENTRU RETURNARE lenjeria de orice tip ( maieu, chilot, pantalon, dres, colant modelator talie viespe, sutien, body, colant modelator, pantalon modelator ).

 Legislația românească în vigoare prevede:

“consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”.